Наш навчальний заклад
Наші досягнення
Звіт 
про підсумки методичної роботи ДНЗ № 61 
в 2012-2013 н.р.
  Організація навчально-виховного процесу в 2012-2013 н.р. здійснювалась у відповідності Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Базовим компонентом дошкільної освіти, Концепцією та стратегії розвитку дошкільного закладу на 2011-2014р.р. і спрямовувалась на реалізацію основних завдань дошкільного закладу:
  • продовжити роботу щодо реалізації завдань Концепції та стратегії розвитку дошкільного навчального закладу на 2011 - 2014 р. р.;
  • навчально - виховний процес дошкільного закладу будувати за Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» та програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»;
  •  продовжувати роботу стосовно організації освітнього процесу з дітьми 5-річного віку;
  • активно вивчати та впроваджувати в навчально - виховний процес інноваційні технології, позитивний педагогічний досвід.
  Відповідно до Закону України «Про освіту» (стаття 54), «Типового положення про атестацію педагогічних працівників України» (нова редакція) та перспективного планування атестації педагогічних працівників дошкільного навчального закладу на 5 років в минулому навчальному році атестовано чотири педагоги:
• Наконечна Валентина Дмитрівна відповідає займаній посаді. Підтвержено відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «вихователь-методист». Нагороджена грамотою департаменту освіти Вінницької міської ради;
• Мосійчук Ніна Миколаївна відповідає займаній посаді. Відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії». Нагороджена грамотою департаменту освіти Вінницької міської ради;
• Троцай Лоліта Едуардівна відповідає займаній посаді. Відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії»;
• Горецька Ганна Василівна відповідає займаній посаді. Присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».
Велика увага приділялась самоосвіті. З цією метою методкабінет, міні - методкабінети груп поповнювались методичною літературою, періодичними виданнями, методичними посібниками, наочністю.
  Педагоги підвищили свій рівень фахової майстерності шляхом навчання на курсах при ВІПОПП, що становить 100% виконання перспективного плану курсової перепідготовки на 2012 - 2013 н. р.. Серед них: Крукова О.Б., Перката С.В., Мосійчук Н.М., Григорук Л.М..
  З метою підвищення кваліфікації молоді педагоги ДНЗ відвідували методичні об'єднання міста, «Школу молодого вихователя», школу «Вихователь - стажер», підвищували свій професійний рівень шляхом самоосвіти. Своїми здобутками педагоги мали змогу поділитись зі студентами Вінницького гуманітарно - педагогічного коледжу, які протягом навчального року проходили педагогічну практику на базі дошкільного закладу.
   На базі закладу проведено: методичний день для молодих вихователів-методистів міста, на якому висвітлювалася проблема співпраці ДНЗ, школи та батьків дітей старшого дошкільного віку. Під час зустрічі представлено ділову гру «Пазли»; семінар-практикум за участю батьків раннього віку «Безпечна іграшка для Вашого малюка», МО для вихователів груп старшого дошкільного віку, вихователь Крукова О.Б.; секційне засідання груп раннього віку в якому активну участь прийняли педагоги груп раннього віку: Головатюк Л.П., Горецька Г.В., Кушніренко О.В., Шевчук С.М., Кошубінська Л.І.. Впродовж навчального року, згідно річного плану, з колективом педагогічних працівників впроваджувалися індивідуальні, групові та масові форми методичної роботи, а саме: педагогічні ради, семінар - практикум, педгодини, консультації, педагогічні читання тощо. Всі ці форми роботи були дієвими та оперативними за рахунок розуміння вихователями актуальних питань, що розглядалися, різнобічного і ґрунтовного аналізу навчально - виховного процесу, його позитивних сторін та невдач, необхідності якісних і суттєвих змін, з метою поставлених завдань. Ефективність методичної роботи підсилювалась впровадженням в неї інтерактивних форм та методів роботи з педагогічними кадрами: дискусій, ділових ігор, тренінгів.
На педагогічних радах були розглянуті та обговорені теми: 
  •  Оптимізація рухового режиму в дошкільному навчальному закладі
(круглий стіл)
  •  Прояв особистих здібностей і нахилів під час самостійної художньої діяльності
(ділова гра)
  • «Емоційно-ціннісний розвиток дошкільника - основа гармонійного розвитку особистості» (тренінг)
 Якість педагогічних рад забезпечувала ретельна попередня підготовка, що включала вивчення теоретичних питань та набуття практичних навичок.
Слід відмітити вихователів Головатюк Л.П., Горецьку Г.В., Воронкову О.А., Добродушенко Н.А., Кушніренко О.В., Григорук Л.М., Шевчук С.М., Романюк А.Л., Кошубінську Л.І., Назарчук О.М., Наконечну В.Д., Мельник О.А., Мосійчук Н.М., Перкату С.В., Бондар Л.А., Крукову О.Б., Бондар Л.В., Бондар К.В., Гиленко С.В., Троцай Л.Е., Шевчук С.Г., Христич С.В. навчально - виховна робота яких носила сучасний, інноваційний характер, відзначалася високою ефективністю, одержанням позитивних результатів у навчанні та вихованні дітей.    Наконечна В.Д. свої напрацювання систематизувала у навчально-методичному посібнику «Дослідницько-пошукова лабораторія запрошує» та представила його на міському конкурсі «Ярмарок фахових сподівань».
  Музичні керівники закладу, Шевчук С.Г., Христич С.В., розробили та виготовили систему музичних дидактичних ігор «Музична мандрівка», яку презентували на міському конкурсі на кращу авторську дидактичну гру.
  В 2012-2013 н.р. до школи було підготовлено більше 80 дітей. Вихователі старших груп активно працювали над розвитком у дітей цілеспрямованого сприймання, формування психічних процесів, навичок навчальної діяльності, самооцінки, що дало змогу успішно перейти на наступний рівень освіти.
Дошкільний навчальний заклад № 61 з дня відкриття тісно співпрацює з ЗШ І - ІІІ ст.. №25. Вже є традицією для старших дошкільнят брати участь в святкуванні Першого та Останнього дзвоника; перехресне відвідування занять в дитячому садку та уроків в школі, особливо дітям подобаються сумісні заняття з ручної праці та творчості, а також уроки математики.
  Протягом навчального року педагоги та діти закладу були активними учасниками міських методичних заходів:
  • Юні спортсмени ДНЗ вибороли перемогу в малих олімпійських іграх, в змаганнях з шахів (ІІ місце), Шелест Діма.
  • Робота Жовмір Ані «Веселий сніговик» виборола перемогу в міському конкурсі «Зимова феєрія».
  • Діти середньої групи № 10 прийняли участь у конкурсі «Дорога та інші учасники дорожнього руху» та вибороли ІІ місце у номінації «Колективна робота».
  • Колектив ДНЗ та родина Гнусарькових стали переможцями обласного конкурсу «Дерево роду» в номінації «Краща колективна робота», за результатами конкурсу було знято документальний фільм на базі дошкільного закладу.
  • Вихованці дошкільного навчального закладу брали участь в міському фестивалі дитячої творчості «Чарівна квітка», у вокальному жанрі з композицією «Сонечко» (Віталіна Данильчук), хореографічна композиція «Східна казка», солістка Маша Ліфанова, вихованка старшої групи №14 отримала перемогу, за що вихованці були нагороджені дипломом та подякою, педагогічному колективу - за підготовку юних талантів. Вихованці закладу з композицією «Східна казка» були запрошені на гала-концерт в драмтеатр ім.. Садовського, присвячений до Дня захисту дітей. Діти отримали солодкі подарунки та іграшки.
  Аналіз впровадження зазначених форм методичної роботи з педагогами показав, що вони дали позитивний результат, допомогли вихователям здійснювати проблемний аналіз, рефлексію і на основі отриманих даних моделювати, планувати свою діяльність, одержувати позитивні результати.
 Велика увага в усіх вікових групах приділялась створенню розвивального предметно - ігрового середовища, яке сприяло збереженню, зміцненню фізичного, психічного і духовного здоров'я кожного малюка.
Навчально - виховна робота здійснювалась вихователями усіх вікових груп з урахуванням рівня особистісного зростання кожного вихованця, відповідно діагностичних обстежень та узагальненої інформації, отриманої під час навчання.
З метою розвитку індивідуальних нахилів, творчих здібностей дітей в дошкільному навчальному закладі проводилась гурткова робота. Хороших результатів у даному виді діяльності досягли керівники наступних гуртків: «Чарівні намистинки» (робота з бісером та паєтами) (вихователь: Крукова О.Б.)., «Золотий ключик» (вихователь: Назарчук О.М.), «Барвиста радість» (вихователь: Перката С.В.).
 Позитивний вплив на індивідуальний розвиток дошкільнят, їх рівень сформованості знань, умінь і навичок мало впровадження педагогами закладу позитивного педагогічного досвіду, інноваційних технологій. Серед них особливої уваги заслуговують технології Л.Шульги «Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку» (вихователь: Перката С.В.), «Бісероплетіння» (вихователь: Крукова О.Б.), позитивний педагогічний досвід ДНЗ № 75 «Театралізована діяльність в дитячому садку» (вихователь: Назарчук О.М.), О.Ісайкова «Пальчикові ігри та інсценівки» (вихователь: Мосійчук Н.М.) та ін.. 
  Завдяки праці усього колективу, пошукам педагогами нових форм роботи з вихованцями і батьками, індивідуалізації, диференціації навчання та виховання, педагогічному колективу вдалося виконати поставлені завдання, зробити виховний процес цікавим, легкодоступним кожному вихованцю. 
   Зважаючи на вищесказане педагогічний колектив в майньому навчальному році буде працювати над реалізацією наступних завдань:
Завдання на 
2013 - 2014 навчальний рік
  • Сприяти формуванню краси людських стосунків та духовних цінностей в дошкільному дитинстві;
  • Формувати елементарну компетенцію з питань безпеки у дітей в різних життєвих ситуаціях, а також культуру безпеки у дорослих, відповідального ставлення до життя і здоров'я малят;
  • Розвивати творчу особистість дітей дошкільного віку в процесі залучення дошкільнят до народної скарбниці;
  • Забезпечувати розвиток фізично та психічно здорової особистості відповідно до вимог сучасності та Базового компоненту дошкільної освіти.