Наш навчальний заклад
Новини
Наші досягнення
Звіт 
про підсумки роботи ДНЗ № 61 
в 2014-2015 н.р.
      В дошкільному навчальному закладі функціонує 13 різновікових груп: 4 групи раннього віку, 9 груп дошкільного віку. На сьогодні  ДНЗ відвідують 412 дітей.  В наявності спортивна зала, яка містить обладнання традиційне та виготовлене руками педагогів та батьків; музична зала, медичний кабінет, кабінет щеплень, який обладнаний відповідно до санітарних вимог та вимог до щеплень.

Групи працюють за програмою навчання та виховання дітей від 2-х до 7-ми років «Дитина».

   Дошкільний навчальний заклад забезпечений педагогічними кадрами. В садку працює 30 педагогів: із них 20 мають вищу освіту, 10 - середню спеціальну.

   Організація навчально-виховного процесу в 2014-2015 н.р. здійснювалась у відповідності Законів України  «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні і спрямовувалась на реалізацію основних завдань дошкільного закладу:

*    Продовжити роботу щодо реалізації завдань Програми розвитку розвитку дошкільного навчального закладу на 2014 - 2017 р. р.;

*    навчально - виховний процес дошкільного закладу будувати за програмою навчання та виховання дітей від 2-х до 7-ми років «Дитина»

*    продовжувати роботу стосовно організації освітнього процесу з дітьми 5-річного віку;

*    активно вивчати та впроваджувати в навчально - виховний процес інноваційні технології, позитивний педагогічний досвід.

     Відповідно до Закону України «Про освіту» (стаття 54), «Типового положення про атестацію педагогічних працівників України» (нова редакція) та перспективного планування атестації педагогічних працівників дошкільного навчального закладу на 5 років в  минулому навчальному році атестовано 8 педагогів:

ü Ткач Любов Олексіївна відповідає займаній посаді. Порушити  клопотання перед атестаційною комісією Департаменту освіти Вінницької міської ради про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії та відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «старший вихователь»;

ü Перката Світлана Володимирівна відповідає займаній посаді. Порушити  клопотання перед атестаційною комісією Департаменту освіти Вінницької міської ради про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії», відповідність раніше присвоєному педагогічному званню "вихователь-методист", нагородження Почесною грамотою Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації;

ü Христич Світлана Василівна відповідає займаній посаді. Порушити клопотання перед атестаційною комісією Департаменту освіти Вінницької міської ради про присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії», нагородження грамотою Департаменту освіти Вінницької міської ради;

ü Назарчук Олена Миколаївна відповідає займаній посаді. Порушити клопотання перед атестаційною комісією Департаменту освіти Вінницької міської ради про присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії», нагородження грамотою Департаменту освіти Вінницької міської ради;

ü Бондар Людмила Василівна відповідає займаній посаді. Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»;

ü Гонтар Вікторія Петрівна відповідає займаній посаді. Підтвердити відповідність раніше встановленому 9 т.р.;

ü Шевчук Світлана Миколаївна відповідає займаній посаді.

Встановити 9 т.р.;

ü Грицак Антоніна Володимирівна (вихователь ДНЗ № 2) відповідає займаній посаді. Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».

Велика увага приділялась самоосвіті. З цією метою методкабінет, міні - методкабінети груп поповнювались методичною літературою, періодичними виданнями, методичними посібниками, наочністю.

  Педагоги підвищили свій рівень фахової майстерності шляхом навчання на курсах при ВІПОПП, що становить 100% виконання перспективного плану підвищення кваліфікації на 2014 - 2015 н. р.. Серед них: Крамар Т.В., Гиленко С.В., Гонтар В.П., Підпригорщук В.П..

З метою підвищення кваліфікації молоді педагоги ДНЗ відвідували методичні об'єднання міста, «Школу молодого вихователя», школу «Вихователь - стажер», підвищували свій професійний рівень шляхом самоосвіти.

На базі закладу проведено: методичне об'єднання для вихователів середніх груп «Соціалізація дітей дошкільного віку до сучасного життя в рамках програми «Афлатот»». Впродовж навчального року, згідно річного плану, з колективом педагогічних працівників впроваджувалися індивідуальні, групові та масові форми методичної роботи, а саме: педагогічні ради, семінар - практикум,  педгодини, консультації, педагогічні читання тощо. Всі ці форми роботи були дієвими та оперативними за рахунок розуміння вихователями актуальних питань, що розглядалися,  різнобічного і ґрунтовного аналізу навчально - виховного процесу, його позитивних сторін та невдач, необхідності якісних і суттєвих змін, з метою поставлених завдань. Ефективність методичної роботи підсилювалась впровадженням в неї інтерактивних форм та методів роботи з педагогічними кадрами: дискусій, ділових ігор, тренінгів.

 На педагогічних радах були розглянуті та обговорені теми:

«Патріотичне виховання особистості в умовах сучасного дошкілля»

«Трудове виховання як важливий засіб ранньої соціалізації дітей дошкільного віку»

 Розвиток мови й мовленнєвого спілкування дітей засобами художньої літератури

    Якість педагогічних рад забезпечувала ретельна попередня підготовка, що включала вивчення теоретичних питань та набуття практичних навичок.

    Слід відмітити вихователів  Головатюк Л.П., Гонтар В.П., Горецьку Г.В.,  Кушніренко О.В., Крамар Т.В., Шевчук С.М., Романюк А.Л., Рудинська Л.І., Назарчук О.М., Клюс Т.В., Мельник О.А.,  Перкату С.В., Бондар Л.В., Бондар К.В., Гиленко С.В.,  Троцай Л.Е., Шевчук С.Г., Христич С.В. навчально - виховна робота яких носила сучасний, інноваційний характер, відзначалася високою ефективністю, одержанням позитивних результатів у навчанні та вихованні дітей. Ткач Л.О. та Перката С.В. свої напрацювання систематизувала у навчально-методичному посібнику «Художньо-естетичний розвиток дітей дошкільного віку «Дидактична гра «Кольорова країна або пригоди хлопчика Барвистика»» та представили його на міському конкурсі «Ярмарок фахових сподівань».

    В 2014-2015 н.р. до школи було підготовлено більше 90 дітей. Вихователі старших  груп активно працювали над розвитком у дітей цілеспрямованого сприймання, формування психічних процесів, навичок навчальної діяльності, самооцінки, що дало змогу успішно перейти на наступний рівень освіти.

    Дошкільний навчальний заклад № 61 з дня відкриття тісно співпрацює з ЗШ І -ІІІст. №18. Вже є традицією для старших дошкільнят брати участь в святкуванні Першого та Останнього дзвоника; перехресне відвідування занять в дитячому садку та уроків в школі, особливо дітям подобаються сумісні заняття з ручної праці та творчості, а також уроки математики.

     В жовтні та березні проводяться батьківські збори за участю вчителів початкової школи. Завдяки таким заходам батьки мають змогу познайомитися з першою вчителькою своїх дітей, з умовами прийому дітей до школи, налагодити тісну співпрацю з початковою  школою. А як подобаються дітям та батькам сумісні свята та розваги: ось саме цього року в січні місяці в дитячому садку було проведено за участю учнів  ЗШ № 18 та дітей старшого дошкільного віку свято «Віночок різдв'яних свят».

Пізнавальними та повчальними для дітей дошкільного віку є екскурсії до школи: до бібліотеки, музею школи, народознавчої кімнати, шкільних майстерень.

   Юні спортсмени ДНЗ приймали участь в міському чемпіонаті з різних видів спорту.

  Роботи вихованців ДНЗ були представлені на міському конкурсі «Зимова феєрія» та відправлені в подарунок до дитячого будинку.

  Родина Юлії Синільник прийняла участь в міському конкурсі «Моя родина» та виборола перемогу, ІІІ місце.

      Вихованці дошкільного навчального закладу брали участь в міському фестивалі дитячої творчості «Чарівна квітка», у вокальному жанрі з композицією «Маленька господарка» (Грисюк Аня, Даша), «Україночка» (Данильчук Віталіна, Усатюк Даша, Гусейнової Саміри, Грисюк Ані) за  що  нагороджені Дипломами та Подяками. А композиція «Україночка» отримала перемогу та представлена на гала-концерті до Дня захисту дітей.

       Окрім зазначеного вихованців закладу, їх свята, роздуми про життя демонструвало місцеве телебачення в  програмі «Діти про...» та висвітлено на шпальтах газети «Освіта Вінниччини».

Аналіз впровадження зазначених форм методичної роботи з педагогами показав, що вони дали позитивний результат, допомогли вихователям здійснювати проблемний аналіз, рефлексію і на основі отриманих даних моделювати, планувати свою діяльність, одержувати позитивні результати.

     Анкетування і діагностування педагогічних працівників щодо виявлення результатів діяльності педагогів з оновлення змісту освітнього процесу показали, що значна частина педагогів працює над цим питанням, поповнює дидактичний матеріал відповідно до сучасних вимог.

Велика увага в усіх вікових групах приділялась створенню розвивального предметно - ігрового середовища, яке сприяло збереженню, зміцненню фізичного, психічного і духовного здоров'я  кожного малюка.

Навчально - виховна робота здійснювалась вихователями усіх вікових груп з урахуванням рівня особистісного зростання кожного вихованця, відповідно діагностичних обстежень та узагальненої інформації, отриманої під час навчання.

З метою розвитку індивідуальних нахилів, творчих здібностей дітей в дошкільному навчальному закладі проводилась гурткова робота. Хороших результатів у даному виді діяльності досягли керівники наступних гуртків: «Чарівні намистинки» (робота з бісером та паєтами) (керівник: Крукова О.Б.)., «Читайлики» (вихователь: Троцай Л.Е.), «Говоримо англійською» (Орлова О.І.)

Позитивний вплив на індивідуальний розвиток дошкільнят, їх рівень сформованості знань, умінь і навичок мало впровадження педагогами закладу позитивного педагогічного досвіду, інноваційних технологій.

   Вивчення стану навчально-виховного процесу, контроль за його здійсненням протягом  2014 - 2015 н. р. показали, що в дошкільному закладі  застосування інновацій, особистісно - орієнтованої моделі навчання і виховання, інтерактивних методик у роботі з кадрами позитивно вплинули на якість навчально-виховної роботи та рівень формування у дошкільнят знань, умінь і навичок відповідно програмовим вимогам.

Робота в напрямку розвитку індивідуальності дошкільника дала добрі результати і внаслідок пошуку нових підходів удосконалення форми та змісту співпраці дошкільного навчального закладу з сім'ями вихованців. Формуванню тісного взаємозв'язку ДНЗ із сім'єю, здійсненню диференційованого підходу до кожного вихованця сприяло широке впровадження таких форм роботи, як: соціальний патронат, вивчення та пропаганда позитивного досвіду сімейного виховання, ефективне застосування рубрик «Щаслива сім'я» (за   М. Шутем), «Хочеш бути здоровим? - Будь!» (за програмою формування знань про здоровий спосіб життя «Про здоров'я треба знати - про здоров'я треба дбати» в інформаційно - пізнавальному  блоці «Познайомимося ближче», активне залучення батьків у навчально - виховний процес закладу.

Чільне місце в діяльності педагогічного колективу дошкільного закладу посіло розв'язання завдань розвитку  дитячої творчості, художньо-естетичного розвитку, фізкультурно - оздоровчого розвитку. Виконання відповідних заходів з боку педагогів та медичного персоналу сприяло підвищенню рівня розвитку дитячої креативності, естетичного смаку, фізичного розвитку дітей. Це забезпечувалося:

·        системою занять з зображувальної діяльності, нетрадиційними технологіями в зображувальній та музичній діяльності, заняття гуртковою роботою, фізичною культурою;

·        участю в різноманітних виставках, конкурсах, профілактично - оздоровлювальними заходами;

·        контролем за всебічним розвитком дітей, за дотриманням норм і правил гігієни  харчування дошкільників.

Значний вплив у підвищенні рівня фізичного розвитку, зниженні захворюваності окремих категорій вихованців відіграло поповнення матеріально - технічної бази закладу, вікових груп спортивним інвентарем відповідно до «Типового переліку обов'язкового обладнання,  навчально - методичних посібників та іграшок в дошкільних закладах», нестандартним фізкультурним обладнанням і ефективне використання їх на заняттях та під час проведення профілактично - оздоровлювальних заходів.

Разом з тим медико - педагогічна робота потребує реалізації заходів, спрямованих на:

·        пом'якшення адаптації дітей до умов ДНЗ;

·        профілактику росту сезонної захворюваності дітей;

·        зміцнення імунної системи частохворіючих дітей;

·        удосконалення системи загартовуючих заходів.

Завдяки праці усього колективу, пошукам педагогами нових форм роботи з вихованцями і батьками, індивідуалізації, диференціації навчання та виховання, педагогічному колективу вдалося виконати поставлені завдання, зробити виховний процес цікавим, легкодоступним кожному вихованцю.

  В 2014-2015 н.р. не були передбачені бюджетом кошти на ремонтні роботи, але завдячуючи розумінню батьків та активній роботі батьківського комітету та колективу ДНЗ було виконано багато роботи за позабюджетні кошти;  поновлено емальований посуд для дітей, тюлі для спальні та ігрової кімнати; а також завдяки підтримці батьків вдалося виконати заплановані роботи, про які велося обговорення на засіданнях батьківського комітету:

 - ремонт спальні в групі № 7; спортивної зали днз, заміна покриття підлоги в спортивній залі; встановлено захисні решітки на опалювальні прилади; в спортивній залі

 - замінено віконні блоки в спальні, групових, ванни кімнатах № 8, 10, 2, 4, 12, 3, 4, 6 та вікно в коридорі, вікна у спортивній залі;

- Відремонтовано холодильну камеру;

 - Поточні ремонти системи водогону;

- ремонт даху над групою № 3;

 - капітально відремонтовано адміністративне приміщення коридору (з заміною підлоги, облицюванням стін);

 - косметичний ремонт музичної зали (циклювання та лакування підлоги);

- Здійснювали ремонт електроплит на харчоблоці.

А також придбано:

- придбано 240 шт. рушників;

поновлено та доповнено новими меблями: столи шестимісні дитячі в гр.. № 5 шафи для ігрового середовища в гр.. № 5, 1, 11; дитячі стільці гр.№ 10, посуд, матеріали та обладнання для проведення занять, придбано нові інформаційні стенди для батьків та дітей. Встановлено пісочниці з кришками на майданчиках груп № 9, 11.

    З метою якісного зберігання продуктів харчування та дотримання санітарних вимог  для харчоблоку було придбано холодильник для якісного зберігання продуктів харчування.

  На виконання наказів України «Про охорону праці», «Про пожежну безпеку», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя», «Про дорожній рух», «Про цивільну оборону України та відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України», «Про планові навчання і перевірку знань працівників установ, закладів освіти і науки з питань безпеки життєдіяльності» в ДНЗ № 61 проведено залік з перевірки знань з питань охорони праці з кожною категорією працюючих.

  З метою поліпшення якості організаційної, практичної і навчально-виховної роботи з питань охорони життя і здоров'я та норм поведінки під час надзвичайних ситуацій з працівниками ДНЗ № 61, проводились заняття з цивільної оборони. Кожна вивчена тема закріплювалась здачею заліків.

   Щоквартально проводились інструктажі по охороні життя і здоров'я дітей, техніці безпеки, а атож цільові та первинні інструктажі для новопоступивших працівників.

       Вартість харчування в 2014 - 2015 н.р. було змінено з 16 січня: для груп раннього віку -  10.50 грн., для дошкільних груп - 15 грн. Харчування було якісним, повноцінним:  в раціон харчування включені два рази на день м'ясні та молочні продукти, овочі, фрукти, дозволені цитрусові та ягоди, соки.

   За дотриманням санітарних норм та раціональним харчуванням, за своєчасним щепленням дітей слідкують  медичні сестри Левчук Л.С. та Кирилюк Н.І..

    Можна з впевненістю сказати, що дошкільний навчальний заклад працює продуктивно та повноцінно і працюють в садочку люди віддані своїй справі.

Плануючи роботу педагогічного колективу на 2015 - 2016 навчальний рік, вважаємо за доцільне:

·        Продовжувати  роботу щодо реалізації завдань програми  розвитку дошкільного навчального закладу на 2014 - 2017 р. р.;

·        навчально - виховний процес дошкільного закладу будувати за Базовим компонентом дошкільної освіти та програмою «Дитина»;

·        забезпечувати наступність в роботі з дітьми старшого дошкільного віку та учнями початкової школи;

·        активно вивчати та впроваджувати в навчально - виховний процес інноваційні технології, позитивний педагогічний досвід;

·        сприяти  андрагогічній діяльності що до зростання педагогічної майстерності молодих педагогів;

·        створювати умови для комп'ютеризації освітнього процесу та підвищення рівня інформаційної компетентності, комп'ютерної грамотності педагогічних працівників закладу.

Проаналізувавши  стан навчально - виховної роботи за 2014-2015 навчальний  рік, з метою підвищення якості навчання  та  виховання дітей, педагогічний колектив дошкільного закладу в 2015-2016 навчальному році ставить перед собою такі завдання:

Завдання на 2015-2016 н.р.

·        Формування морально свідомої особистості, виховання навичок соціально-моральної поведінки, вміння орієнтуватися  в світі людських взаємин.

·        Сприяти поглибленому розвитку валеологічних знань у дітей дошкільного віку з метою усвідомленого ставлення до власного здоров'я, позитивного ставлення до фізичних вправ, рухливих ігор, до правил особистої гігієни, тощо.

·        Розвиток екологічної свідомості у дошкільників, формування природничо-екологічної компетентності, ціннісного ставлення до природного довкілля.